Månadsbrev 2024-07

Hej fotovänner

Ni ha väl inte glömt att anmäla er till Linan 2024, bifogat finns inbjudan till utställningen. Torsdagen innan utställningen träffas vi hemma hos mig där det finns möjlighet att skriva ut och laminera sina bilder.

Det är dags att byta ut bilderna på Kävlinges fotovägg igen, temat för nästa gång är ”transportmedel” så skicka in era bilder på temat till fotovagg@kavlingefotoklubb.se senast den 10/7.

Torsdagen den 11 juli kl. 17.30-20.00
Vi har bokat kävlingeflotten som avgår Kl.18.00 från ågården mellan Kävlinge och Hög. (det är skyltat kävlingeflotten) Ni får ta med er fika om ni vill det samt kläder efter väder.

Anmälan till info@kavlingefotoklubb.se senast den 8/7.
Det är plats för upp till 20 personer på flotten så vill ni ta med en vän går det bra men medlemmar har förtur om det skulle bli fler än 20 anmälda.
Det kostar 150 kr/person för de som inte är medlemmar. Kävlinge fotoklubb betalar för medlemmar.

Torsdag den 25 juli kl. 18.00-20-00
En fotopromenad vid Fredwicksfeldska möllan.
Fredriksfeldtsvägen,
246 31 Löddeköpinge