• This event has passed.

Fototräff

11 juni 2020 Kl: 18:00 - 20:00

Det är inte som det brukar, men trots allt vill vi ordna en fototräff, men vi kommer att träffas ute! Vi tänker oss nästa möte i början på juni, och vi håller fast med att vi träffas andra torsdagen i månaden. Träffen äger rum den 11 juni 2020 kl 18:00 i Kävlinge Folkets park, där träffas vi ute och sitter och pratar. Är vädret dåligt, ja som ni vet, det finns inte något dåligt väder utan bara dåliga kläder. Träffen blir av. Men på nytt ställe!

Vi har planer på två utställningar och vill informera om detta. Mötet är öppet för alla, men själva utställningen kommer bara att erbjudas till medlemmar. Men det kostar bara 100:- att bli medlem. Läs mer om hur du blir medlem i föreningen här.. Bli medlem!

Date:
11 juni 2020