1 februari, 2023

Månadsbrev 2023-02

Hej fotovänner

Snart är det dags att trycka årets fotobok.

Glöm inte bort att skicka in era bilder till Lerken@telia.com senast den 28 februari eller ta med dem på ett usb-minne vid någon av kommande träffar.

Glöm heller inte att gå in på länken nedan och svara på vår korta undersökning över vilka fotopromenader och utflykter vill vi helst göra under våren/sommaren 2023. Undersökningen är mycket enkel och består endast av kryssrutor – och tar max några minuter. Ni har också möjlighet att ge nya förslag på framtida fotopromenader och därmed påverka! Och undersökningen är såklart helt anonym. Vi sammanställer i slutet på februari och ser vad vi då kommit fram till.

Denna månad har vi som vanligt träff den andra och fjärde torsdagen i månaden.

9 februari kl. 18.00-20.00
Lilla kulturhuset mejerigränd Kävlinge
Studiofotografering, ta med er kamera och om ni vill fota någon speciell sak så ta med det också. Jag kommer att vara på plats vid 17-tiden och sätta upp studiobelysning och bakgrunder både för porträttfotografering och fotografering av småsaker. Ni är välkomna att komma då med.

23 februari kl. 18.00-20.00
Lilla kulturhuset mejerigränd Kävlinge
Bildvisning av månadens tema “VINTER”
Ta med max 10 bilder på ett usb-minne eller maila dem till Niklas@kavlingefotoklubb.se